Orvos válaszol

Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Laboreredmények értékelése

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre!


Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés: Somorjai Péter

Kedves Dr.nő/úr!
2. típusú cukorbeteg vagyok,napi 1000 mg-os Merckformint szedek,6.8-7.2 között van HbgA1c értékem gyakorlatilag tünetmentes vagyok. A kérdésem hogy lehet az,hogy ugyanazon tipusú és mennyiségű étel elfogyasztása után 1.5 órával egyszer 7.8 máskor pedig 9.4 lett a cukrom?
Köszönettel: Péter

dr. Porochnavecz Marietta - diabetológus Kedves Péter !

Az étkezés utáni vércukor értéket befolyásolja a mérés előtti időszak - mozgás mennyisége is és, hogy a nap folyamán milyenek voltak a vércukor értékei.
Az ételben levő lassú és gyors felszívódású szénhidrátok is befolyásolhatják az értékeket.

Üdvözlettel:

Dr. Porochnavecz Marietta
belgyógyász- diabetológus

Facebook csoportjaink
Prima Medica
Prima Medica Egészségcsoport