Orvos válaszol

Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Laboreredmények értékelése

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre!


Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés: Eszter

Ma voltam terheléses vércukor és inzulin vizsgálaton, a következő eredményeim lettek:
Vércukor szint: 0: 4.3; '60: 3.5; 120': 3.7;
Inzulin: 0': 3.8; 60': 14.4; 120': 3.0
Ez normális, hogy terhelés után ennyire visszesik a vércukorszint? Sajnos vannak panaszaim; erős szivdobogás, magas pulzus ( 90 felett), alacsony vérnyomás 85/70) fáradékonyság, aluszékonyság leginkább ebéd után, voltam EEG vizsgálaton ott enyhe epilepszia jele látszódott. Milyen orvost kellene felkeresnem ez ügyben, mármint ha szükséges? Köszönettel: Eszter

dr. Bibok György - diabetológus Tisztelt Fischer Eszter!

A cukorterheléses vizsgálat eredménye un. lapos görbét adott, melyben valóban van két olyan alacsony vércukorérték (4.0mmol/l alatti), mely miatt érdemes felkeresnie endokrinológus szakorvost. A tünetei is utalhatnak hypoglykaemiára (kórosan alacsony vércukorszintre). Az inzulin szintje nem magas, de lehet más olyan hormon is amely okozhat alacsony vércukorszintet. Ezt kellene megbeszélnie a szakorvossal.

Üdvözlettel

Dr. Bibok György
diabetológus

Facebook csoportjaink
Prima Medica
Prima Medica Egészségcsoport