dr. Turi Zsuzsanna

dr. Turi Zsuzsanna

dr. Turi Zsuzsanna

szülész-nőgyógyász, diabetológus

  • Terhesség cukorbetegséggel
  • Terhesség magasvérnyomással
  • Terhesség hormonális problémákkal
  • Terhesség véralvadási zavarral
  • Terhesség autoimmun betegséggel

Nagyon megnyugtató volt

Mindig nagyon figyelmes, kedves, abszolúte emberi, nem csak a beteg tüneteivel foglalkozik, hanem a lelkével is, ha úgy látja, hogy szükség van rá. Minden kérdésemre nagyon kimerítően válaszol, pedig előttem hány ezren feltehették már ugyanezeket :) Az egész személyisége nagyon megnyugtató.

Magas szakmai felkészültség

Kedves, szakmailag magasszintű támogatást ad,körültekintő és a problémát nem zárja le csak egy találkozoval, tehát visszamérésre is kiváncsi, értékelést - tanácsot ad. Köszönöm

Nyugodt légkör

Elégedett voltam a fogadtatással minden téren. Mindenki kedves, türelmes volt és nyugodt légkörben zajlott minden.

Kapcsolódó hírek

Zsibbad a keze, lába? Cukorbetegség is állhat mögötte!

Zsibbad a keze, lába? Cukorbetegség is állhat mögötte!

A végtagok zsibbadása igen gyakori panasz, melyet általában hosszabban kitartott, rossz vérkeringéssel járó testhelyzet okoz, és csupán pár percre jelentkezik. Amennyiben rendszeresen és huzamosabb ideig áll fenn a probléma, úgy alapos kivizsgálás javasolt, mivel gyakran komolyabb betegség tünete is lehet. Dr. Bibok György, a Cukorbetegközpont diabetológusa szerint ugyanis gyakori, amikor cukorbetegséghez társuló szövődményt jelez a kéz-illetve a láb zsibbadása.

Orvos válaszol

Pintér Sára

Kedves Doktornő!
Olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy gyakran érzem gyöngének magamat futás, biciklizés után. Háziorvosom szerint a cukor értékem jó, de nem hagy nyugodni mert az édesapám és édesanyám is cukorbeteg.

Válaszát előre is köszönöm: Pintér Sára
Tisztelt Pintér Sára!

Gyöngeségének hátterében állhat cukorbetegség vagy prediabéteszes állapot is különös tekintettel a családi anamnézisében előforduló szénhidrát anyagcsere problémákra. Mozgásnak van vércukorszint csökkentő hatása mely okozhatta a problémáját. Javasolt vércukor és inzulinszint ellenőrzése éhhomi és terheléses vérvétellel. A kapott eredményeket érdemes diabetológussal kiértékeltetni.

Örömmel várom rendelésemen, hogy kiderítsük mi állhat a problémája hátterében.

Tisztelettel:
dr. Porochnavecz Marietta
belgyógyász, diabetológus

Visszalépés az előző oldalra...

Orvos válaszol

Kérjük töltse ki az űrlapot, és kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot.

Facebook csoportjaink
Prima Medica
Prima Medica Egészségcsoport